Reviews

Martin Tiemessen – retail- & projectmanager ANWR-GARANT Nederland

‘Ik ken Liscom als een creatieve en betrouwbare partner die kwaliteit levert tegen een scherpe prijs, zowel online als in drukwerk. Liscom werkt oplossingsgericht en boekt resultaat. Tot genoegen van veel mkb-bedrijven.’

 

Stella Bronwasser – mede-eigenaar Rolling Orange Bikes NYC

‘Ik werk al meer dan 10 jaar met Liscom. Ze leveren kwaliteit, zijn realistisch, praktisch, hands-on en betaalbaar. Ik heb hen ingeschakeld als hoofd Communicatie bij SEIN, teamleider Communicatie bij de Politie Utrecht en Rolling Orange Bikes NYC, als mede-eigenaar.’

 

Larina Mac Donald – communicatiemedewerker Stichting Epilepsie Instellingen Nederland

‘Wat ik, naast de andere kwaliteiten, waardeer is dat Liscom meedenkt bij het ontwikkelen van producten en daarin ook kritisch kan zijn om het beste resultaat te behalen. Daarnaast zijn ze flexibel en kunnen we altijd een beroep op ze doen. :-)’

 

Han Landman – directeur Topshoe.nl

‘Werken met Liscom betekent kennis van de markt, inleven in het gewenste resultaat, advies op maat en uitstekend resultaat in een persoonlijke omgeving. TOP.’

 

Rob Roskam – PR medewerker KPN Broadcast

‘Liscom staat voor: betrokkenheid, persoonlijk contact, inlevingsvermogen, praktische en kostenbesparende adviezen, scherpe prijzen en een goede bereikbaarheid.’

 

Yvette Stemerding – regiomanager Randstad Nederland

‘Ik heb de service ervaren als persoonlijk, flexibel en professioneel!’

 

Hans Remie – commercieel manager Rohde BeNeLux

‘Flexibele en snelle respons, een directe en prettige samenwerking’

 

Theo Engelen – directeur filiaalbedrijf Engelen Schoenen

‘Liscom staat voor: pro-actief, lachen, altijd positief’

 

Renny Steenwijk – eigenaar Steenwijk Schoenmode

‘Liscom is voor ons een professioneel marketingbedrijf, dat continu de best passende tools toepast om onze producten en winkel op de juiste manier in de markt te zetten.’

 

Petra Böhmer – mede-eigenaar Böhmer Schoenen en Reparaties

‘In samenwerking met Liscom is onze nieuwe website gerealiseerd. We zijn hier ontzettend blij mee. Er wordt goed meegedacht, het contact is persoonlijk en niks is teveel om alles naar wens van de klant te maken. Zeker een aanrader als je positief verrast wilt worden!’

 

Rianne Coenen – eigenaar Coenen Schoenmode

‘Liscom heeft voor ons een nieuwe huisstijl ontworpen waar we zeer tevreden over zijn. Liscom luistert goed naar wat je wil, komt zelf met goede ideeën, en voert die ook snel en vakkundig uit. Liscom heeft voor ons ook een nieuwe website gemaakt, naar onze stijl en wensen. Samen zijn we tot een hele mooie site gekomen. En hier zijn we ook erg tevreden over.’

 

Sidney Don jr – mede-eigenaar Olthuis Schoenen

‘Wij kennen Liscom als een creatief bedrijf dat goed inspeelt op nieuwe media. We begonnen tien jaar geleden bij ze met modefolders en nu verzorgen ze het content management van onze website en de online marketing. Ze kunnen desgewenst snel schakelen zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit.’

 

Jan Bosch – drummer Masters of Spam

‘Naast dat het aardige lui zijn, is het mooie van Liscom dat geen klus te klein is. Ze bouwen uitgebreide commerciële oplossingen, maar maken net zo makkelijk een eenvoudige website voor rockband met beperkte middelen zoals wij. Ze hebben meegedacht en zijn met een originele invulling gekomen. Onze ervaring is dat ze persoonlijk betrokken zijn en niet te beroerd om ‘s wat extra te doen zonder dat er direct uren geschreven worden, ook als het gaat om nazorg.’

 

Willem Woudstra – eigenaar Woudstra Schoenmode

’Wij werken al meer dan 15 jaar samen. Wij hebben Liscom altijd als een uiterst betrouwbare partner op het gebied van communicatie en online marketing ervaren.’

 

Mark Engelman – agent Marco Tozzi (Wortmann)

‘Een prettige samenwerking!’

 

Inge Vlasman – eigenaar Bureau B&W

‘Liscom heeft het drukwerk van onze trouwkaarten verzorgd. Het ontwerp was van mijzelf, en ik had nogal wat wensen. Liscom heeft uitstekend advies gegeven. De kaarten werden erg mooi, waren ruim op tijd klaar en de prijs bleef binnen budget. Dank en succes!’